Merhaba arkadaşlar 38 haftaya girdim bebek 3 hafta geriden geliyomuş kilosu 2500 iki haftadır kilo alımı durmuş doktorum bekletmenin manası yok doğumu başlatalım dedi aşırı üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum bu durumu yaşayan varmı suni sancıylanyada sezeryanla alalım bebeği dedi onada karar veremiyorum