Tanura08 Selamm canım :) 30+2 deyiz biz de . Bütün alışveriş tamam . Kapı süsü , kolonya ve çikolata kaldı bir de hastane çantası. Sıcakların ve ağırlığın artmasıyla zorlaşmaya başladı şartlar :) Bu hafta da çantayı hazırlarım diyorum . Başka bir şey kalmıyor sanırım . Sağa sola yuvarlanmaya devam sonra :))