SARAMAZE19 Ankara yeni mahalle devlet hastanesi batıkent te kadın doktorundan memnun olan varmı normal ze zübeyde ye gidiodum hem aşırı şikayet var hem çok ilgisizler bana yakın sincan var bide batı kent onerebileceginiz doktor varmi ???
Smsk92 SARAMAZE19 Yenimahalle devlet hastanesi güzel canım kardeşim geçen sene kadın Doğumda staj yapmıştı ilgililer diye biliyorum Ülker hanım var galiba ülger de olabilir onu tavsiye edebilirim
cilm SARAMAZE19 yenimahalle kadın doguma başka bi sebepte gitmiştim. aşırı kalabalık. ve çok ilgilenmiyolar.. hem ilk dogumuda kabul etmiyolar
FHKK SARAMAZE19 gititn mi canım yenimahalle devlet hastanesine ben gidiyordum oraya ilk doğum orda olmadığı için bıraktım
Mehtug Yenimahalle devlet hastanesine gitmedim canim sami ulus kadin doguma gidiyorum bn yada gazi has. Fln gidebilirsin
Mehtug Etlik Zubeyde hanim cok kalabalik oluyo bide ilgisizler dedigin gibi bnde ilk oraya gittim memnun kalmayip sami ulusa basladim
MeltemTarhan123 Bende zubeyde hanıma gıdıyorum burda bırının tavsıyesı uzerıne doktor degıstırdım su an memnunum derya ismi doktorumun onceden sevgı koca gıdıyodum zulümdü kadın derya hanım cok tatlı guler yuzlu randevu almak zor sadece bıraz
SARAMAZE19 Ilkheyecanim bn ilk çocuğum da etimed hastanesinde dogurmustum ama şuan çok yüksek fiyatları cnm sen ne kadar oduyorsun doğum ücretleri ne dir biliomusun emine gul savcı doktorumdu
Busraatpl Ilkheyecanim yılbaşından sonra gittiniz mi hiç fiyatlara zam gelmiş mi acaba bende oraya gidiyorum da daha muayeneme var merak ediyorum