Ayse3478 merhaba yaşadığım için yazıyorum endişe yapmaman açısından. 10 haftalıkken 2 gün lekelenmem oldu parça halinde düşük yapıyorum sandım doktorum korkulacak bişey yok kesenin altın da kanaman var olabilir böyle şeyler dedi 4 ay bazen 9 ay devam ediyor dedi düşük tehliken var demedi sadece dikkat et dedi ağır kaldırma vs gibi biraz daha nazik davran kendine dedi ama tamamen de yatıp kalma dedi. 1 hafta kadar ilacı içtim sonra baktım lekelenmem de yok kanamam da yok ki doktorum pembe kan gelmedikçe korkma lekelenmelerin yine olabilir demişti. Çok şükür olmadı takip ettim anormal durum yoktu. Kendim bıraktım progestanı 3 günde öyle takip ettim baktım sıkıntım yok içmedim. Bazen bazı dönemlerde oluyo ve bunu çoğu hamile arkadaşımız yaşıyor hepsi düşük tehlikesi olmuyor korkmayın sağlıkla alalım inşallah bebişlerimizi kucağımıza