Selam kızlar 2 gün önce hafif kahve rengi lekelenmem oldu sonra bugün öğleden sonra yine lekelenme olduğunu fark ettim kontrolümü yapan hastaneye gittim muayene etti ve bebeğin sağlıklı olduğunu ama düşük riskim olduğunu ve 1 hafta 10 gün boyunca günde 2 adet ağızdan ilacı almam gerektiğini daha sonra günde bir defa kullanmam gerektiğini söyledi sizde bu ilacı kullananlar var mı acaba sizde işe yaradı mı? herhangi bir yan etki yaptı mı? Ne kadar süre kullandınız? Bana bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler