Gizemkrmn Arkadaşlar merhaba ben 36+6 haftamdayım bugün tansiyonum 14 8 cıktı ve 4 gündür geçmeyen baş ağrım var doktor gebelik zehirlenmesinden şüphelendi yaşayan var mı bu durumu ?
beautifulgirl Gizemkrmn bende 37+0 da zehirlenmeden acil doğuma alınmıştim endişe etmeyin haftaniz iyi inşallah bebeğinize sağlıkla kucağınıza alırsınız
ikincibaharrr Gizemkrmn eğer el ayak şişmesi en önemlisi yüzde şişme olursa gözünüzde sinek uçması gibi yeşil ışık olursa kesinlikle asla beklemeyin tabiki hamilelikte eller ayaklar şişiyor bahsettiğim ödem değil farklı bir durum tuz azaltın bol su ve eve tansiyon ölçer alın ayaklarınızı yukarı yüksekte tutun öyle oturun Allah’ım sağlık sıhhat versin❤️🙏
Gamze_dn Gizemkrmn haftaniz gayet iyi bence tansiyon takibi yapin cokta fazla yukselirse doguma alirlar .Benim senin haftanda 36+4 ken 18/9 cikmisti ve ben o hlde sezeyana girmek istemedim 37 de alin diye ve tansiyon takibi yaptim 37 de aldilr sukurde hicbir sknti cikmdi kuvezde de kalmadi
Zehra-55 Benim de başım çok ağrıyor 32+3 üm tansiyonum 100/70 en düşük 120/70 en yüksek nbz 114 ler de, idrar verdim protein var mı diye negatif geldi ama başımın ağrısı geçmiyor :(
Gizemkrmn Zehra-55 ba Zehra-55 tansiyonunuz bence normal ama baş agrısı bazı gebeliklerde yaşanıyor soğuk kompleks uygulayın başınıza çok iyi geliyor
Gizemkrmn beautifulgirl neler yaşamıştınız ben bugün cok korktum doktorum 3 gün tansiyon takibi yapacağız dedi kan verdim sonuclarda zehirlenme suanlık yok ama belirtiler var
beautifulgirl Gizemkrmn tansiyonum çok yükseliyordu baş ağrım vardı ödem olmuştu vücudum protein kaçağı vardı bide ben 37 haftamda kontrol de tansiyonum yüksek çıktı hemen doğuma aldılar ama onun öncesinde evde de çok yükseliyordu ben doktora söylememiştim niyeyse önemsemedim sanırım bebeğim 2500 doğdu biraz küçük kalmıştı
Gizemkrmn ikincibaharrr amin Allah razı olsun teşekkür ederim. Ellerimde ayaklarımda şişmeler var yüzümdede bazen oluyor ama ödem diye düşünüyorum aşırı şişme olursa beklemem teşekkür ederim tekrar gözlerimde çok ağırlık hissediyorum
ikincibaharrr Gizemkrmn gözünüzün önüne yeşil uçuşan toz gibi şeyler olursa mutlaka beklemeyin benim ilk gebeliğimin sonlarına doğru tansiyon sorunum oldu ve yeşil şeyler görüyordum ki doktor da uyarmıştı yeşil uçuşan toz gibi şeyler için rica ederim❤️❤️❤️💖💖💝🙏
Gizemkrmn Gamze_dn maşallah insallah bende sağ sağlim kavusurum. Biraz tedirgin oldum bugun zehirlenmeden korktum sizin sezeryanla mı oldu
Gamze_dn Gizemkrmn Evet cnm sezeryanla oldu hani tansiyon onmli bir konu oldugu icin her ihtimale karsi hazir beklediler haftanda guzel hic korkma skntiya nekdr girersen okdr tanaiyon firliyor
Gamze_dn Gizemkrmn simdi ikinci hamileligim tansiyon 10 haftalikken cikti ilac kullniyorum 24 haftaligim insllh sizin haftalariniza saglikli bir sekilde bizde gelmeyi nasip ederim allahim .Rabbim hamile olanlar sag saglim kurtarsin insllh aminnn .
Gizemkrmn Gamze_dn amin inşallah sende sağ sağlim bebeğine kavuşursun. Zaten benimde sezeryan olucak büyük ihtimalle
Swan97 Gizemkrmn Gamze_dn beautifulgirl benim de 14 haftadan beri protein kaçağım var tansiyonum normalde hep 9/6 ydı eskiden ama 12/8leri görmeye başladık baş ağrısı baskı hissi ve bazen dönmeler oluyor. şimdi tam 20+0ım. Pazartesi tekrar 24 saat idrar vericem korkuyorum önceden iki gebelik kaybım var. Allahım bu sefer sağlıkla zamanında doğurmamı nasip etsin
Gizemkrmn beautifulgirl anladım çok şükür ki atlatmışşsın🙏 benim protein kacagı yok ama baş ağrısı asla geçmiyor delirmek üzereyim sürekli başım ağrıyor