Bende PLT dusuklugu yaşıyorum hemotoji takipliyim 2haftafa bir kan veriyorum doktorum gebelikte normal olduğunu kan hacmi arttığı için trombositlerin yalancı düşükluk gösterdiğini söyledi kan testinde düşük çıkıp yaymada 100 çıkıyor o yüzden herhangi bir tedavi başlamadık