Musel Kızlar aranızda trombosit değeri düşük olan varmı varsa değeriniz kaç ve nasıl tedavi görüyorsunuz
Sumruhazal Musel ben görüyorum kaç haftalıksınız hem hemotoloji hem kadın doğum bölümüne muayene oluyorum kan veriyorum bırde cam yaymada ıncelenıyor şuan değerlerim 80 bınlerde 50 altındaki değerler sıkıntı oluyor oda doğuma yakın ilaç başlatıyor şuan 34 oldum 1 haftada bır gıdıp kan verıyorum
FDMAKTAS Musel aylık hematolojiye gidip kan veriyorum,laboratuar sonucuyla cam yayma bakıp karsilastiriyo,cam yayma 100 binle uyumlu laboratuar sonucu 60 bin falan Bana şimdiye kadar ilaç ya da iğne verilmedi İhtiyaç olursa doğumda kan takviye edilecek
Queen3524 Musel FDMAKTAS Gerçekten bu trombosit hayatımın travması benide çok uğraştırıyor. Benim tam tersi yüksek Her zaman 500-600lerde aspirin içiyorum o yüzden 🫠
Musel Sumruhazal benim 2 hafta önce 52 bine düştü kortizonlu ilacımın dozunu yükselttiler sabah akşam içmeye başladım 68 bin daha sonrasında 75 bine yükseldi 2 gün arayla en son 1 hafta önce 75 bindi bugün 40 bine düşmüş çok üzüldüm öğrendiğimden beri ağlıyorum 18 haftalığım
Musel Sumruhazal 2 haftada bir gidiyorum lupus hastasıyım ayrıca kronik pıhtılaşma rahatsızlığımda var romatoloji kadın doğum beraber takip ediyor trombosit düşünce hematolojiyede gözüktüm ama cam yaymamı önemli yoksa kanda verdiğim değermi acaba anlamadım nasıl ilerlicek
Musel FDMAKTAS cam yaymada yüksek çıkıp kanda düşük çıkmasının sebebi nedir peki açıklama yaptılarmı acaba
Musel FDMAKTAS evet benmde büyük trombositlerim çokmuş öyle dedi doktorum çok fazla büyük trombositlerin var dedi