Eco12 @Gizemiii Hani gözümüz seyirir ya onun gibi aşağıda seyirme bir kıpırtı oluyor .Bazıları bağırsak hareketiyle karıştırıyormuş mesela :) Dikkatli dinlersen kendini hissedersin
ceren-123 Lagertha46 doktor bana herhangi bir sorun yok dedi böyle takip edelim dedi normal bir durum sanırım 🤷🏼♀️
Ebruyi Gizemiii ben ılk gebelıgım 16+0 hala hissetmedim bazıları cok erken oldugunu söyluyor kıloluda degılım