Eco12 Selam güzel anneler 😀Ne durumdasınız .İlk kıpırtıları hissetmeye başladınız mı ? Aslında ben başladım hissetmeye benim gibi olan var mı 🥹
Gizemiii Eco12 ilk gebeliğim 3 gün sonra 16 haftalığız hala hissetmedim ilk hissettiğimde ne olucak onu da bilmiyorum..
Asi_07 Eco12 16+2 olduk bizde 12yi geçti☺️evet seyirme şeklinde kasıklarımda ama sürekli hissedemiyorum henüz günde bir iki kez felan
Eco12 @ceren-123 ya aslında hareket halindeyken hissedilmiyo .Çok çok kendini dinlemen lazım aşağıda seyirme gibi oluyo .Uzan sırt üstü bak .
ceren-123 Eco12 bakıyorum aslında sadece elimi koyunca alt karnım pıt pıt atıyor 🤷🏼♀️ o sizde oluyor mu
ceren-123 Lagertha46 doktor ultrason boyutunu ölçüp söylüyor zaten ,benimde adetle ultrason farklı doktor ultrasondan ilerleyelim dedi
Purple95 16+2 🫠🙋🏼♀️ ben 4-5 gündür hissediyorum, sanki içimde bir baloncuk patlıyor, pıt pıt yokluyor beni miniğim 🐣
Ebruyi Gizemiii ben ılk gebelıgım 16+0 hala hissetmedim bazıları cok erken oldugunu söyluyor kıloluda degılım
Eco12 @Gizemiii Hani gözümüz seyirir ya onun gibi aşağıda seyirme bir kıpırtı oluyor .Bazıları bağırsak hareketiyle karıştırıyormuş mesela :) Dikkatli dinlersen kendini hissedersin