Mzzz spermlerin de belli bir ömrü oluyor. Ondan kaynaklı kiz deniyor. Yani erkek kromozomu daha kısa yaşıyor kızın daha uzun derler ya o mesele. Ama nasıl geç döllenme de erkek oluyor ona cidden hayret ediyorum 🙂 çünkü cidden hani bilimsel açıklamalar üzerinden yorumlaninca kiz olması gerekiyor