momBg yani pek bişey yok aslında karnımda sancı var ara ara ama değişik böyle. 2 gün önce test yapmıştım negatifti yani hayali çizgi de var gibiydi ama hayal kırıklığı oldu biraz simdi gecikme bekliyorum tekrar yapmak için akıntım var sadece bide çok öfkeleniyorum hemen her şeye ve aşırı sivilcelendim nedense