momBg benim de 24 ü. Hiçbir belirti yok çok yorgunum sırtım ve belim ağrıyor başım ağrıyor ama başım genelde ağrır. Bir de akıntım var onu çözemedim beyaz akıntı bir önceki ay birkaç kez denedik ama olmadı bu ay çok umutlu değilim açıkçası garip hissediyorum kürtaj sonrası 5. Ay