@Eda07 bizim oranın adetine göre de yaşayan kişinin adı bebeğe verilmez , verilen ismin ruhunu alacağına inanılır , ölmüş olan iyi huylu büyüklerin adı verilir , anam seni çok seviyoruz Allah gecinden versin sen de çok yaşa kızımız da de bitsin bu çile , ölüm korkusu varsa belki tutar