Fatmadali iyiyim canım. Her şey yolunda🥰 Yarın 13 haftalık oluyoruz geçen hafta bebişi ultrasonda çok net gördük hareketlerini falan çok güzeldi 🥹
Cinsiyet söylemedi doktor. Haftaya Türkiye’ye geliyorum 1 aylığına ve o süreçte cinsiyeti de orada öğrenirim sanırım🥰 Bulantıları falan yüksek derecede atlattım, rahat yemek yiyorum. Şu an tek en büyük merakım ve heyecanım cinsiyet 🥹♥️
Sen ne durumdasın neler yapıyorsun? Kaç haftalık oldun?