Bir haftadan fazladır gribim. Geçer gibi oluyo ama asla geçmiyo. En son dayanamadım serum için acile gittim aama 1000lik antibiyotik başladı. Tat, koku hiç bişey yok. Turşunun tadını bile almıyorum 😢 çok fena bi şey bu grip. Umarım en kısa zamanda atlatırsınız. Bala limon sıkıp tüketebilirsiniz.