Melike_00 benim kızım 2600 doğdu. İlk ay 4200 olmuş tu Yeterki güzel beslen ve. Düzenli emzir şuna karpuz Muz. Ceviz fındık. Avakado. Kırmızı et yoğurt kaşar sütü bol bol. Tüketin benim şekerim. Çıkmıştı diyet. Yüzünden yiyemiyordum Son ayda tiroit çıktı o yüzden Küçük doğdu kızım İlk 24 hafta. Hep kustum oda etkiledi ama çok şükür şimdi çok iyi