Cansugamze_ 3 kilodan 2 900e düşmüştü, 1 aylık kontrolümüz de 5 250 olmuştu şuan ki kilosuna çok takılmayın doğunca kilo alıyolar hemen🥹❤️
Rabia_36 Melike_00 evet 100 gram falan fark olabilir dedi kan akımı iyiymiş bizde de karın geriligi var iki hafta geriden inşallah sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız bebeklerimizi
Gamze_gamze Melike_00 Canım bebeğin gelişiminin kiloyla alakalı olmadığını söyleyen doktorlar da var. Günümüzde çoğu bebek daha düşük kiloda doğuyor artık. Tüm sebze meyvelerin yapısıyla oynandı. Önemli olan uzuvları yerinde zekası normal eli yüzü düzgün olsun. Sağlıklı bebek budur bence. Yoksa kiloyu doğduktan sonra hayli hayli alıyorlar birkaç ayda
myavocado Melike_00 35+2 de benim de bu kilodaydı, doktorumuz normal demişti sizin de normal bence. Zaten herhangi bir olumsuzluk olsa doktor söyler size
Teacherblue Melike_00 35+2 de 2350 gibiydi. 36+3 oluyoruz yarın kontrolüm var umarım 2500 olmuştur. Kilosu normal bence doktorunuzun dediği önemli 👶🏼
merimiri Melike_00 ben ilaç falan başlamadım yarın bakar mı bilmiyorum enfeksiyon için alttan mı baktı sana canım
Melike_00 merimiri evet kesinlikle ilaç tedavisini aksatma zaten hamilesin diye ağızdan vermiycem dedi fitil verdi.
Ece5454 Melike_00 benimde 35 de 2500 çıktı burada görüyorum herkesin 3000 kg civarı. Çevremde de herkes bi zayıf bebek eleştirisi sinirlerim bozuluyor sağlıklı da besleniyorum bu kadar oluyor demekki tek istediğim kilodan dolayı küveze girmemesi. Her bebek aynı değil maalesef sağlıkla gelsinler inşallah
Melike_00 Ece5454 evet karnıma bakıp yorum yapıyorlar nefret ediyorum herkesten zaten kocam da dahil insan yüzü görmek istemiyorum
Ece5454 Melike_00 aynı durumdayız herkesten nefret ediyorum modunu açtım. Karnımda aşırı büyük değil boş boş konuşuyorlar
Melike_00 Ece5454 eminim ki doğunca da diyecekler o zaman yargı modunu açarım kırılan kırılsın umrumda değil
Sadeceanne2 Melike_00 benim kızım 2600 doğdu. İlk ay 4200 olmuş tu Yeterki güzel beslen ve. Düzenli emzir şuna karpuz Muz. Ceviz fındık. Avakado. Kırmızı et yoğurt kaşar sütü bol bol. Tüketin benim şekerim. Çıkmıştı diyet. Yüzünden yiyemiyordum Son ayda tiroit çıktı o yüzden Küçük doğdu kızım İlk 24 hafta. Hep kustum oda etkiledi ama çok şükür şimdi çok iyi