AyEr Sedaylmz senınle aynıyız 14+2 haftalıgıx kız dedıler ama 16 da alısverıse baslıcam ❤️ 14 Temmuz dogum gozukuyor ❤️❤️
Damlademirr Kuzum vallahi 11+ 4 olduk buraya kadar her şey güzeldi ama sanki içimde bir şey olduğu belli artık böyle miğdemi kötü yapıyor öğürüyorum kokulara yada ansızın bilmiyorum tuhaf hissediyorum gerçekten :) bu saatten sonra mı bulanacak öiğdem nedir :)
Karacaa Anneyimben49 Çok şükür güzel gidiyor ama hala hissedemiyorum cinsiyettinide İnşaAllah buhafta öğrwnwceğiz. 16. Haftamıza girdik bugün 🍊
byznr34 Msl_ege hayırlı olsun canım 😍bana da erkek dedi ama değişir mi bilemiyorum kimisine 5. Ayda felan kız demişler. Biz de 14+2 olduk ☺️
Msl_ege byznr34 ay valla korkmuyor değilim . Kız derse de havalara uçarım ama alıştırdık şimdi kendimizi de erkeğe . Oğluş diyip duruyoruz . Büyük bi duygu karmaşası olur valla 😅
byznr34 Anneyimben49 Benim bulantılar geçmedi, iştahsızlık ve baş ağrıları dışında her şey yolunda şükür 🙈 15 temmuz gibi görünüyor tahmini doğum bakalım
Anneyimben49 Benim ikinci hamileliğim ikisinde de bulantı kusma hiç birşey olmadı ☺️ İlk gebelikte hareketler hissedilmez 20 haftaya kadar korkmayın Canlar ☺️ Erkek kız aşerme olayları da yok tatlı ekşi falan sadece yemek istediğim Et 🥩. 😆😆
byznr34 Msl_ege ben alışveriş bile yaptım ama artık yapmıyorum beşinci aydan sonra başlıcam 😅 bu arada ben instagramı kapadım grup hala duruyor mu 😅
ValideSultan Ayyy yengeç oluyor bu minikler oğluşlar içim diyorum yaaaa benim oğlum anasına düşkün olsun karısınıa değil yengeçte tam evcimen hanımcı oluyormuş😂😂😂😂 ikizler candır can mis gibi
beyzayagiz 14+6 bizde baş ağrısı oluyo kalçalarım ağrıyor bu hamilelikte pek enerji degilim ikinci hamileliğim ilkinde son aylara kadar pek sikayetim olmamıştı bunda daha farkli doktor kiz dedi bakalim insallah değişmez prenses🙂