ebrarmom08 Anneyimben49 cok sukur 2 3 haftadr cok iyi gidiyor 🤰 cinsiyeti ogrendik bebeisi yeni gorduk keyfimize diycek yok 😁
esractn Anneyimben49 güzel gidiyo benim bulantılarım geçti cok şükür ama ikiz olduğu için temmuz degilde haziran sonuda olabilir doğum 😁🤷♀️
Zada89 Merhaba kızlarr Temmuz 8 biz inşallah Cinsiyeti öğrenen var mı aranızda? Geçen hafta gittik ama bağdaş kurmuştu bebek, hafta tkr gideceğiz
byznr34 Msl_ege hayırlı olsun canım 😍bana da erkek dedi ama değişir mi bilemiyorum kimisine 5. Ayda felan kız demişler. Biz de 14+2 olduk ☺️
melike0411 15+2 deyimiz bizde Çarşamba cinsiyet öğrenmeye gidecez insallah gösterir bunun heycanina kapılıp bulantı ve kusmaları olmamış saymaya çalışıyorum 😂😂
AyEr Sedaylmz senınle aynıyız 14+2 haftalıgıx kız dedıler ama 16 da alısverıse baslıcam ❤️ 14 Temmuz dogum gozukuyor ❤️❤️