Filizkumsal ikincibaharrr cnm 14nde vermişssn sag köşede yazıyor sanki 1 gün bile önemli beta için 6 günlük deger güzel bnce
Filizkumsal ikincibaharrr bnce güzel ama göremezsn diyim sana en az 2000 lerde olması lazım degern kese için haftaya gitseydn keske haftaya cuma al bence
Filizkumsal ikincibaharrr iç bnce ya bide sen yeni dogum yapmıssn onuda belirt ona göre folik veriyor benim doktorum öyle yapmıstı çünkü
Hasret18ayaz Kızlar bişey sorcam betam 2 gün önce 26 çıkmıştı bugün 43.5 çıktı ama hastane farklı artış iyimi sizce iki katı olmamış çok korkuyorum
Hasret18ayaz Filizkumsal bu sebepten çok yeni bir kaybım var çok korkuyorum 19 Haziran’da kürtaj oldum
ikincibaharrr Filizkumsal şimdi geldim doktordan betanız çok düşük bu şekilde göremem dedi yarın sabah tekrar kan vermemi istedi kesenin görülmesi için betanın kaç olması lazım en az
Filizkumsal ikincibaharrr 2000 canm ben dedim sana anca haftaya yarn versen bile bu kadr yükselmiş olamaz bence haftya baska doktora görün
Filizkumsal ikincibaharrr hem ozamn yükselmiş olur eger vermek istyrsan ver kendin degerlendr bana burdan at sonucu