Seden bana doktor sabahları aç karnına pekmez ya da kahvaltıda bal bile tüketme dedi. Anne etkilenmiyor anlamıyor ama çocuk içerde şekerden etkileniyor dedi. Üstelik bende şeker de çıkmadı ona rağmen abarttığım zaman kendime kızıyorum 🤷🏻♀️ He tabiki canımın çektiğini yiyorum o ayrı hamileyken kendimi o kadar kısamam 😬