Deletedmom308 ben 3 aylık oldum benden tarama testi bile istemedi kontrollede cagırmadi bende memnun kaldim aslında Cuma gittim en son adaLet beye 4 ocakda serwet hanıma gittim benden tarama testi kültür idrar testi istedi aslinda kadından hic memnun kalmadim bilmiyorum napsam adalet beye mi dewam etsem yoksa kadinin dediklerini yaptırsam mi kadın cok tersliyo gitmek istemiyorum icim isinmadi hic 😔