Momvego Olipsin yeşil olan şekeri var ama azıcık ağzında dolandırıp bırak yoksa mide yanması yapıyordu benim yanmada çok vardı.Galeta dediler kraker dediler hepsınden tiksindim hala yemiyorum o şeker bi nebze iyi gelmişti .Birde çok kötü olursan çekme git acile zofer takıyorlar iyi geliyor İbrahim hoca demişti banada .Yemeklerden önce ve hemen sonra su içme,yemek yedikten sonra sırt üstü uzan bir süre.Birde dediğin gibi kendi yapınca insan daha çok midesi bulanıyor biz eşimle kayınvalıde gittik bir ay sağolsun beni kendime getırdı elimi sürmedim.Çok iyi geldi bana başkasının yaptığı.