Momvego “Momvego”#p33733718 3yıl bekledim bir kaybım var ilk tüp bebek denememizde kalp atışını duyamadık 2.si hiç tutmadı nasıl zorluklardı tarif edemem eşimin ilk defa ağladığını gördüm ben düşük olunca tam umudumuz kesiliyorken son kez denedik ve nasip oldu Rabbim geçiktirdi güzelleştirdi❤️Hala hep bir korku içindeyiz 1yıldır hergün karnımdan iğne günde 3fitil .İnşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza evlatlarımızı o yüzden bu kadar bekleyince cinsiyetim önemi yok .Sımsıkı sarıl yavruna bence hissediyorlar güzel annesi o sana Rabbiminiz en güzel emaneti❤️