Sennur16 Aslanmom1 çift yumurta ikizlerime hamileyim 19+2 Aralık 18 gibi alırım dedi Dr.Biz biraz heyecanla herşeylerini aldık sayılır çok bekledik ballarımızı belkı ondan birde ikiz oldukları için çabuk yorulmaya başladım doktorumda 25 haftaya kadar hallet dedi yapmak istediklerini bende herşeyi görerek almak istedıgım için aldım gitti . Meltem beşikten beşiklerini aldım 2beşik peşin fiyatına 3taksit şeklinde 15.250 tl aldım.Uyku seti yatakları dahil mutlaka bakmanızı öneririm. Meltem beşik markasını. Araba olarak joie Chrome modelini tercih ettik . İdil baby ürünleri dokuları harika hastane çıkışı vs oradan aldım.E bebek tekstil ürünleri bana pamuklu gelmıyor açıkçası zaten arasında çok birşey oynamıyor.Bir tek battaniyeler kaldı oda yaz olduğu için yok hiçbir yerde .Birde kendime lohusalık vs kaldı bakalım onlarıda sonra doğru artık ❤️
Aslanmom1 Sennur16 Bizde beşiğini Modokodan tercih edicez sanırım içerisinde isimli setlerinide yapıyorlar. Bebek arabası kraft napali tercih ettik. Hastane çıkışını pierre cardin beyaz set düşündüm. Battaniyelerde internette çok güzel modeller var aslında.
yildizg 20+3 henüz hiçbir şey almadım 2 ay sonra almayı düşünüyorum. Aralık sonu ocak başı dedi doktor içimdeki his yılbaşı 12 den sonra diyor 😂 Hazır olan tek şey ismi :)) Barkın Aslan 💙
Aslanmom1 Sennur16 Ben 5 adet müslin, 1 adet triko, 3 adet penye, 3 adet kalın battaniye almış oldum ama hediyede var içlerinde biraz fazla oldu 😂
Sophisticated Haftadayım Aralık sonu inşallah bir erkek bebek doğuracağım. Kıyafet aldım, bez ıslak mendil biberon emzik ve türevleri. Bir heycanla gittik almila dan da odasını aldık. ( ilk bebek) bu aydan itibarende beşik ana kucağı tummy time setleri ve lohusa pijamalarına bakmaya başlayacağım. 7. Ay bitene kadar alışverişimi bitirmek istiyorum. 🤰
Aslanmom1 Sophisticated Kesinlike erken bitirip sona sıkıştırmamak en güzeli sakince yapılınca alışveriş daha iyi oluyor
Nur0653 Biraz doktorun insiyatifine bakıyor aslında bu güne kadar iyi doktorla karşılaştım ben hiç sormadan kendileri söylüyor cinsiyetine kadar bazısı direk soyluyemiyoz gibi bişey uyduruyorlar daha öyle biseye denk gelmedim de işte bebek gostermeyince de goremediler haliyle bakalım
Aycaunalsimsek Bende 22+3 oldum. Aralık 13 gösteriyor doğumu. Allah nasip ederse normal doğum olarak ilerliyoruz. Çok fazla kıyafet tercih etmedim yeni doğan için. Çoğunlukla 2-4 aylık ve üzeri aldım. Küçük eşyalarının bir çoğunu aldım. 2 yaşa kadar oda yapmayı pek düşünmüyorum o yüzden büyük parça olarak giyinme dolabı ve bebek arabası kalmıştı. Bebek arabasını da aradan çıkardık ve aldık. Şuan için sadece giyinme dolabı eksik. Onu da 3 kapaklı kullanışlı bir model tercih edeceğim gibi gözüküyor 🫶
aycicek_ Aslanmom1 hepiniz inşallaj sağ salim kucağınıza alırsınız. Hiçbirinizi üzmek için yazmıyorum ama bu postu görünce yüreğim burkuldu biraz. Bende Aralık annesi olacaktım ama malesef bebeğimi 12 haftalıkken kaybettik. Sizler inşallah hiç sorunsuz evlatlarınıza kavuşursunuz banada dua edin ❤️🌸
Sennur16 aycicek_ Rabbim kalbine sabır huzur versin inşallah.İlk bebeğimi bende kaybettim çok ama çok zor ama geçiktiriyorsa güzelleştiriyordur dedik biz hep inşallah senin içinde öyle olacak kardeşim❤️
Aslanmom1 aycicek_ Başın sağolsun Allah sabır versin canım. 3 yıl önce ben de aynı acıyı yaşadım anlatılması çok zor ve tarif edilemez bir acı. İnşallah en kısa zamanda güzel duyguları yaşarsın toparlanıp. Cennet meleklerimiz orada bekliyor bizi
Kimyateacher Ben 21 haftalığım. Aralık sonunda doğum görünüyor. Ben de hastane çıkışı, yenidoğan takımları aldım bir kaç tane. Beşik ve puset aldım. Battaniye ve uyku seti aldım. İlk bebek heyecanla bekliyoruz. Erkek olacak ama isim belirleyemedik henüz
Tugcemat Kızlar araba olarak ne tercih ettiniz ben prego solo modeline bakıyorum üstüne puset takılanlar daha ergonomik gibi geldi bana kışın doğum yapacağız ağır traveller zor olur mu puseti çıkar tak vs
Aslanmom1 Tugcemat Bana onlar şık gelmiyor görünüş olarak canım. Ben kraft napoli travel modelini tercih ettim. Pusetli tak çıkar evet ama büyüğe geçiş yaptığınızda onu direkt kapatabiliyorsun kraftta.