Mecvll Gamzenur23 aynen evet çok kısa kısa henüz çok küçükler ve kuvetsiZler ilerleyen zmanalarsa daha çok hissedilir o ufacık hissediş bile beni benden alıyo :)
Gamzenur23 Mecvll benimde öyle azıcıkda hissetsem o an durup nefes bile almadan tekrar atmasını bekliyorum 😂😂
Gamzenur23 Mecvll rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin doktor tahmini doğumunuzu ne zaman söyledi
Sofita 29.haftaya girdik, gobek deliginin hafif sag altinda hareket ediyor genelde, bazen de gobegin ust tarafinda hissesiyorum
Bebeksicimm1 Bizde 26 haftalik olduk göbeğimin altında hissediyorum ve kasiklarim agriyor kalçama vuruyor bas asagi dönmüşmüdür acaba ondan mi oluyor 🥴
meeese 25+5 iz bizde. Bazen kasıklarıma doğru bazen göbek deliğimden yukarıda bazen solda bazen sağda. İyice geziyor her yerde :))