Yildiz_20 benim gebeligim suana kadar rahat geçiyor çok şükür 26+2 deyim ama ileride büyüyünce nasil olur bilemem.Çalışan bir gebeyim artik yavaştan iş yerinde yorulmaya başladım kas ağrılarım oluyor ama yinede idare ediyorum.İlk gebeliğim bu arada gebelikten soğutmadi henuz şükürler olsun beni🙂↕️😊🫶🏼 ama yinede gebe olmadigim hallerimide özlemiyor değilim.Zayıfcık,şişmeyen,endise etmedigim,rahat hallerimi🩷Yinede dogduktan sonra daha zorlaşiyor diyorlar ben o yüzden ikilemdeyim,insallah oglusumda uslu,sakin,efendi,uyuyan bir bebek olurda annesini üzmez☺️