Yildiz_20 hiç özlemeyecek gibiydim ben de özellikle de 31-32. haftalardan sonra insan ağırlaşıyor ve hamilelik zorlaşıyor. Ama şu an doğuma gün sayıyorum iki haftamız kaldı maksimum 🥹 şimdi hareketlerinin filan görünce biraz hüzün oluyor, özlerim gibi geliyor. Bir de işte aylardır ne güzel sadece ikimizin arasında bir bağ vardı şimdi doğunca herkes gelip ellemek isteyecek diye sinirim bozuluyor benim 😅