anonimmmm57 Bebemiz Merhaba yaptırdınız mı? ben de 29+3 haftadayım.Riskli gebeyim.İçim hiç yaptırmak istemiyor hemşire yaptır diyor kafam çok karışık
Bebemiz anonimmmm57 merhaba canım yaptırmadım. Tayinden dolayı başka şehre geldik burada yeni doktorum riskli gebelik uzmanı yaptırma artık dedi bu saatten sonra . Yaptırmayacağım yani
Zuhal_Y Kizlar adecel asiyi bilen yaptiran varmi ben bu asiyi dr soracagım. Tetanozun yan etkisi oldugu icin bu özel aşiyi arastiriyorum