Tetenoz aşılarını oldum 2 tane . Bir zararı olduğunu duymadım kimseden yaptırmak zorunlu değil . Ancak yapılma amacı h.haneden yada ameliyat haneden ekstra miktop kapma durumunuzu engellemek sonuçta hamilelikte ve doğumda bağışıklık sistemimiz fazlasıyla düşük oluyor olasi bir durumdan kaçınılması hedefleniyor. Artık ürünlerin tamamı eskiye göre daha streil ama sonuçta yine de streil yapanlar insan o gün dalginlikla bir tane aletin yeterince iyi temizlenmemis olması sizi etkileyebilir riskleri azaltabildigimiz kadar azaltmanizi öneririm .