Zeyneb35 Enesim benim erken galiba ama internetten bu haftalarda da normal diyorlar 18 haftaligiz oğlumla :)
Zeyneb35 Nezahatozen valla çağırdı beni gel bakalım idrar testi yapacaz dedi ama gidemedim bugün yarın giderim Inssllah
imera_fera123 Zeyneb35 ben de hep oluyor canım hep... Kilotum hep ıslak. Korkuyordum, 38.haftaya geldik. Suyum fazlaydı. Su oluyordu kilotum meğer idrar kaçıyormuş. Hep idrar kokuyordu zaten. Bu arada günde yüz kere guvalete gidiyorum. Bundan bıktım.😞
imera_fera123 Zeyneb35 yok canım tamamen şiddetli baskıdan oluyor. Sen doktora söyle. Benimki gerçekten idrar.
Smsk92 Zeyneb35 kesede ki fazla suyu mu atıyorsun acaba ? 😳hani idrar kaçırma olsa mutlaka hissederdin