Zeyneb35 Kızlar bu sorunu yaşayan bir tek benmiyimm bugün misafirlerim vardı ve çok yoruldum az önce uzanırken hiç farketmeden kaçırmışım çok korktum ya kan sandım sonra uyuduğumu farkedince Allah korusun
Bgusta Zeyneb35 bende devamli oluyor oksurunce hapsirinca gülünce edince. Baya baya kaciriyorum 31 haftaligiz ama neredeyse 2 aydir böyle.
Sumeyyecooban Zeyneb35 ben 30.haftalarda enfeksiyon dan yapmıştım o işi 😃 inşallah mühim bişey değildir canım bazen aşağı doğru baskıdan da oluyormus😊
imera_fera123 Zeyneb35 ben de hep oluyor canım hep... Kilotum hep ıslak. Korkuyordum, 38.haftaya geldik. Suyum fazlaydı. Su oluyordu kilotum meğer idrar kaçıyormuş. Hep idrar kokuyordu zaten. Bu arada günde yüz kere guvalete gidiyorum. Bundan bıktım.😞
Gul12 Bende 32 haftaligim bazen oluyor bide bu aralar iyice psikolojim bozulmus ruyamda hep suyumun geldigini goruyorum.
Janset2105 Zeyneb35 ben 38 haftamdayım bir kaç sefer kaçacak gibi baskı oldu ama kaçırmadım hiç sizin erken baya doktora danışın bence
Zeyneb35 Enesim benim erken galiba ama internetten bu haftalarda da normal diyorlar 18 haftaligiz oğlumla :)