1cann Zeyna0607 ben dayanamayıp Pazar günğ test yaptım idrar çıkmadı çok erken yaptım herhalde ama dayanamayıp sabah yapsam tekrar nolur ki erken mi olur ki 😓 siz nezaman yapacaksınız
Zeyna0607 1cann valla kuzum evde test olsa elli kere yapmıştım test Yok eczane kaynanamın tanıdık onada ben gitmiom ama yapardım yani bide şu his oluyor ya yoksa öğrenirsem olmamasını kafası da var
silacetin88 1cann test yaptım şimdi erken gebelik testi ikinci çizgi çıktı kızlar 😃😃 eylülde bi düşüğüm var inşallah bu sağlıklı olur dua edin
Busracetin silacetin88 insallah canim gonlune gore hayirli bir hamilelik olur , adetine kac gun kalmisti okumadim üst yazismalari
Karamell0808 silacetin88 canım benimm çok mutlu oldum hayırlısı ile kucağına al inşallah 💖 darısı biz isteyenlere , bugün çok belim ağrıdı benimde adet olacakmışım gibi kurban olduğum Allah bana da bu duyguyu yaşatır inşallah 🧿💕
silacetin88 Karamell0808 amiin kuzum ya inşallah valla tek belirtim kasık batması bi de göğüslerde damarlanma oldu ilk gebelikte de olmuştu ordan şüphelendim biraz