Karamell0808 Kııızllaarrr... Sabırsızlıkla bekliyorum.. inşallahh olmam inşallah bebiş vardır 🙈💕 Belirtileriniz varmıı? Konuşalım hadi 🧿
1cann Karamell0808 Bende 24 Aralık ilk regl günüm idi 6 gün sonra regl başlıcak inşallah olmam 😓 dün test yaptım çıkmadı pregestron fitil ile decavit kullanıyorum inşallah hayırlı haberler alırız arkadaşlar ♥️🙏🏻
Karamell0808 Selinnnce canım Bir çok belirti yaşadım normal test yaptım Cumartesi silik bile çıkmadı 😬😬 ama etken yapmışım 🙈
kubb Karamell0808 yok canım dün sabah yaptım. anlamadım hicbişey. umutlanmak istemiyorum her ay regl yaklaşınca deli gibi kafama takıyorum. allah yardımcımız olsun
Muzaffer 18 Ocak canım benim . Dayanamadım test yaptım Ve silik çıktı. Hala şoktayım 😱 yinede şöyle düşünüyorum bozuk olabilir test yasa göz yanılması (görümcemde gördü 😂) Cuma’ya kadar bakalım Ne olacak 💕