Hemebehemgebe Melikezturk benim bebeğimi kaybetmediğimi nerden biliyorsun. Acımı burda mı yaşamam lazım. Benim kadar kötü kaybeden de olmamıştır üstelik. Ama acılarımızı kıyaslamak gerçekten çok saçma!
Melikezturk Hemebehemgebe ben kiyaslama yapmıyorum senin dalga geçer gibi cevap vermen sinir bozdu o kadar
Selim_Alparslan Melikezturk canım bende 16 haftalıkken diş için farklı antibiyotik kullanmıştım . Enfeksiyonun daha çok zararı var bence canım . Geçmiş olsun .
Melikezturk Selim_Alparslan Sağol canım içtim bitti zaten de gene de kullanan var mı diye merak ettim vicdanen rahatladım
Hemebehemgebe Melikezturk yoo hiçte dalga geçmeden gayet sitem ederek cevap yazdım. Mesela bebek arabasını sorabilirsin ne bileyim bi kıyafet beşik her şeyi sorabilirsin ama bu durum kişiye özel ve sağlık konusunda uzman olmayan kişilerin yaptığı yorum ne kadar sağlıklı olur. Bu sadece sizde değil Türkiye de ki bir çok kadında var. Ben sadece bu kadar eğitime bilime saygı duyulmamasına üzülüyorum. Doktorumun dediğinin üzerine kıymetli hiç bir söz olamaz. Bunu kim söylerse söylesin.
NimetDilmen Melikezturk ALLAH rahmet eylesin cok üzüldüm canm. Benimde ilk bebeqim 2 aylıkken düsük oldu ve şuan 13+2 haftalık hamileyim ve korku var yine. ALLAH saqlıkla kucaqımıza almayı nasip etsin
Melikezturk NimetDilmen amin canım sağolasın. Evet zor bi durum Allah hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
mrsdoruk Melikezturk doktorun kullan sıkıntı olmaz demiş buradaki bizler sence daha mı bilgiliyiz bu konuda ? Allah korusun simdi sana kullanma desem o enfeksiyon bebege bulasır lütfen gerçekten şöyle şeyler sormayın.
mrsdoruk Melikezturk doktor kontrolünde kullandıgınız sürece bir sıkıntı yaşamazsınız. Hicbir doktor sizi ve bebeğinizi riske atacak seyde yapmaz canım. Hastalık varsa kullanacaksın bebege enfeksiyon gectiginde Allah korusun daha sıkıntılı seyler olabiliyo
Melikezturk mrsdoruk tabi ki canım bende biliyorum da dün biraz korkuttu beni komşularım o yüzden sormak istedim bende kullandim bitti zaten ilaç
mrsdoruk Melikezturk ay takılma dısarıdakilere sen domtoruna güven o sana gerekli acıklamaları yapar. Dısarıdaki insanlar burdaki şnsanlar hep sacma sapan konuşuyorlar insanların kfası krısıyor gerçekten canım
Melikezturk mrsdoruk aynen canım içtim bitti çok şükür doktor da iç dedi rahatladım ama gene de insan tereddütde kalıyor canım ama içtim inşallah bi sikinti çıkmaz
senayck Melikezturk ablam hamilelik boyunca 3kez kullandı 3yasinda kızı maşallah çok iyi bende 18.haftada 500 mg lik kullandım şimdilik bi sıkıntı yok 25.haftadayım enfeksiyon ilaçtan daha risklidir kullan demisti doktor
Glcnhsyn Melikezturk benimde idrar yolu enfeksiyonum var doktor antibiyotik verdi 10 gün snra kntrole geldi ne yalan söyliyim korktum ve icmedim onun yerine günde 2 bardak sirkeli şu ve bol su içiyorum ınsalah gecer
Ebrutlny Arkadaşlar bende şimdi geldim doktordan kanımda iltihap çıktı bana da antibiyotik infex 200 verdi iki gün iç ded bende çok korkuyorum