Melikezturk Arkadaşlar bişiy sorcam size ben 26+0 haftalik hamileyim ve dahiliye doktoru kanda enfeksiyon gördü sınırda çıktı hatta Augmentin 1000 mg tablet verdi bana gebelik takibimi yapan doktora gittim sağlık ocağındaki doktora sordum onlarda kullan bi sıkıntı olmaz dedi bende kullandım sizce yanlış mı yaptım bu antibiyotiğin bebeğime bi zararı olur mu acaba çok korkuyorum gelişimini veya sağlığını etkiler mi lütfen yardımcı olur musunuz bana ?
Ozge11 Melikezturk bikaç saat önce başka bir arkadaş da aynı ilacı kullandığını söyleyip tedirgin olduğunu yazmıştı.Ben de üst solunum yolları enfeksiyonu geçirdim atlatamadım evde ne yaptıysak geçmedi son çare ilaç oldu.Bu ilacı 2-3 gün kullandım geçti çok şükür. 1000mg bana da fazla gibi gelmişti ama doktorum zararlı olsa zaten vermezdi diye içimi rahatlattım.
Hemebehemgebe Melikezturk 3 farklı doktorun fikrini almışsınız içiniz rahat etmedi de burda bizim aaa kullan canım bir şey olmaz dememizle mi içiniz rahat edecek ? Gerçekten karışmayım diyorum ama tutamıyorum. Hangi doktor bile bile zarar verecek bir şey yapar ? Lütfen 🙏
Biray Melikezturk bende kullandım canım antibiyotik enfeksiyonlar bebeğe sıkıntı verdiği için kullanmamız gerekiyor
Melikezturk Ozge11 benim de içim rahat ama gene de korkuyor insan ilk bebeğimi 3.5 aylıkken kaybettim için aynı acıları yaşamaktan korkuyorum canım
Melikezturk Hemebehemgebe yaa bende yapmiycani biliyorum benim bi bebeğimi 3.5 aylıkken kaybettim için bunda da kaybetme korkum var başa gelmeyince insan anlamadığı için bişiy demiyorum sana
Melikezturk Biray evet benim de yüksek olduğu için korktum zaten sınırda çıktı çünkü enfeksiyon da keseyi deliyormus diye duydum
Biray Melikezturk bende de idrar da çıktı baya yüksekti erken doğuma neden olur böyle devam ederse dedi o yüzden kullanmak zorunda kaldım çok şükür atlattık
Hemebehemgebe Melikezturk benim bebeğimi kaybetmediğimi nerden biliyorsun. Acımı burda mı yaşamam lazım. Benim kadar kötü kaybeden de olmamıştır üstelik. Ama acılarımızı kıyaslamak gerçekten çok saçma!
Ozge11 Melikezturk Evet haklısın insan tedirgin oluyor ama için rahat olsun canım Rabbim korusun evlatlarımızı enfeksiyon olayı daha ciddi bir durum.Sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah ❤️☺️🌸
Smsmykla Melikezturk 14 haftalıkken bende kullandım aquamentin kullan doktorlar da sıkıntı olmaz dediyse için rahat etsin
Melikezturk Smsmykla kullandım bitti zaten canım sadece insan gene de korkuyor ne bileyim ama hamd olsun bebeğimin hareketleri normal çok şükür
Melikezturk Deletedmom422 bilip bilmemek değil illaki biliyordur ama çoğu doktor da gebeyken antibiyotik kesinlikle önermiyor bende bu yüzden korktum kalkıp da dalga geçer gibi cevap vermenize gerek yok
Melikezturk Ozge11 amin inşallah canım tek isteğim o zaten sağlıklı bir şekilde kucağıma almak istiyorum
NimetDilmen Melikezturk 3.5 aylıkken bebeqini kaybettiqini yazmışsın canım neden kaybettin sebep neydi kalbi mi durdu?
Melikezturk NimetDilmen hiç bir sebebi yoktu gece şansım oldu ama ben rahim büyüyor diye korkmadim sonra uyudum uyku arasında bi islaklik hissettim AMS gene de kötü düşünmüyorum dedim acaba altima mi kaçırdım öyle kalktım tuvalete gittim bi baktım pecetemde kan var hemen eşimi kaldırdım hazirlandim allahtan kayinvalidemde bizdeydi gittik hep beraber acile doktor düşük yapıyorsun dedi suyun gelmiş rahim ağzına hemen kanuni hastanesine sevk etti gittim kalp atışları hala daha vardı bana iğne yaptı serum taktı meğerse suni sancı vermiş bana ben gece 12 den sabah 5 e kadar Bebeğimi parça parça düşürdüm ve sabaha kadar göz yaşım dinmedi hiç 5 te kürtaja alındım ve uyaniktim canım o kadar yandi ki hiç gözümün yaşı dinmedi sabah 7 de de eve geldik ağlamadan duramıyorum aklıma bebeğim geldi hep eşim odaya getirdi beni konuştu benimle sağolsun en büyük destekçim eşim ve ailelerimiz kolay toparlamaya çalıştım ve 3 ay korunmamla beraber 7 ay sonra 2.ci bebeğime hamile kaldım suan 26 +1 haftalik olduk hamd olsun
Rabisaliiii Melikezturk bende kullandım cnn doktor lat izin veriyor. Hem enfeksiyonun bebeğe daha çok zararı var.kullanmak gerekli .bende çok tedirgindim ama mecbur 😊
NimetDilmen Melikezturk ALLAH rahmet eylesin cok üzüldüm canm. Benimde ilk bebeqim 2 aylıkken düsük oldu ve şuan 13+2 haftalık hamileyim ve korku var yine. ALLAH saqlıkla kucaqımıza almayı nasip etsin