Bugün itibariyle 38. Haftaya girdim. Düzensiz sancım var bazen 15 dakikada bir giriyor bazen 5 dakikada bir giriyor. Sancı mı onu da bilmiyorum bebek bir yerde toplanıyor ve o sırada her kasılmada belim çok ağrıyor bazı kasılmalarda da kasığım ağrıyor. Bel ağrısı doğum belirtisi olabilir mi ? Yoksa her kasılmada kasıklarım mı ağrıması gerekiyor? İlk gebeliğim olduğu için doğum sancısı mı değil mi ayırt edemiyorum.
