nur-can621 Baharrrgokalp götürdük birşeyi yok dedi doktor kolik bebek de değil gaz masajı yapıyorum sürekli ayağını sıcak tutun dedi sadece gaz damlası verdi
Baharrrgokalp nur-can621 ev sahibimizin erkek oğlu var oda hiç durmadı bebekken hep uyanıktı sizinki gibi hiçbir şeyi yok demişti doktor enerjisini atamıyor demişti aklıma o geldi, umarım tez zamanda rahata kavuşursun Rabbim bol bol sabır versin 💐
glycnkrt Baharrrgokalp muayeneden 40- 45 dk önce bitter çikolata ye. ben küçük bayramlık bitter çikolata almıştım. 5 adet evden çıkarken başlıyorum bir bir yemeye. bide erkek galiba öyle bi hissiyat geldi. bende 20 haftalık oluyorum yarın itibariyle ama bu sefer detaylıyı 22. haftaya aldım bilerek daha iyi büyüsün diye. sana da tavsiye ederdim ama yarın gidiyormuşsun.
Baharrrgokalp glycnkrt yok yarın değil pazartesi gidiyorum ultrasona ama deli gibi kabuklu limon çekiyor canım bebeğe zararı olur diye 2 3 gün arayla bir tane yiyorum
Cansu-2600 Baharrrgokalp Hayırlı olsun inşallah detaylı ultrasonda kesin olatak görürsün rabbim sağlıkla sihhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸
glycnkrt Baharrrgokalp ben erkek hissettim niye bilmiyorum 🤣 ekşi tatlı olayı hurafe bence. inşAllah öğrenirsin sağlıkla.
Merryy nur-can621 canım gazı olabilir mi gaz masajı yapmanı öneriririm göbeğini saat yönünde bebek yağıyla yada duşa sokabilirsin oda rahatlatır ayaklarını aynı şekilde karnına götür kendine çek böyle rahatlaya bilir tuvaletini falan yapabiliyor mu rahat oda rahatsız edebilir
Baharrrgokalp glycnkrt yaa evet haklısın 🤣 teşekkür ederim erkekse pazartesi sana yazıcam burdan hissiyatın beni etkiledi bende erkek hissediyorum çünkü başından beri 🤭
glycnkrt Baharrrgokalp yaz yaz merak ettim. genelde bana malum olur bazı şeyler. 🫢 balık burcuyum 🤣. benimde bir kızım var ikinci bebeğim erkek. son adetin mart oluyor Mart ayıda genelde erkek duyuyorum o yüzden birazda öyle geldi
Berrinboz Baharrrgokalp selam bahar :) bende bugun 19+2 yim detayli ultrasona 3 eylulde gidicem insallah biraz daha gelisse daha iyi goruruz diye düşündüm, nasil geciyo hamilelik
Berrinboz Baharrrgokalp ben cinsiyeti 12 haftalikken ikili tarama testinde öğrendim erkekmis surekli de gosterdi sekerli nescafe ic demislerdi o yuzden sanirim cok hareketliydi sende deneyebilirsin
glycnkrt Baharrrgokalp benim kafa benimkine gitti 🤣 doğru ya ben 20 haftalığım 🙂. neyse hislerimde yanılmam kolay kolay hadi bakalım
sukran_kyaa Baharrrgokalp bende bebeğimin cinsiyetini pazartesi günü öğreneceğim tıpkı senin gibi meraktan günler gecmiyor
Baharrrgokalp sukran_kyaa hiç sorma ben bide 1 ay 10 gündür kontrole gitmiyorum çağırmadı direk ikiliden sonra detaylıya attı 🤭
sukran_kyaa Baharrrgokalp bende 1 aydır gitmiyorum kontrole bir defa acile gittim ağrım vardı biraz orda da söylemedi poliklinik öğren dedi😊
Tutaste_ nur-can621 valla ben normaldede en fazla 5 saat uyuyorum ama emzirince büyük ihtimal halim olmaz insallah sizinki de düzelir benimki bana cekerse uykuyu sever ya 😀😀