Baharrrgokalp Bir saat sonra 19. Haftama giriyorum ve pazartesi günü detaylı ultrasona giricem ilk gebeliğim çok birşey bilmiyorum biraz sohbete ihtiyacım var, cinsiyetide öğrenemedim çok tuhaf hissediyorum kendimi 😏
Tutaste_ Baharrrgokalp bende detaylıyı bekledim netleşsin diye orda bile arkası dönüktü hep dönük göremiyoruz 30 a gidicem kız dediler ama bacak arasını göremediler hiç 😀
nur-can621 Baharrrgokalp doğum yaptım 2 ay olacak hiç uyumuyor ne zaman yatıcam hamileyken en azından ağlama sesi yoktu
fairytale_ Baharrrgokalp bende sizin gibi detaylıda öğrendim 20. Haftamda😃😃detaylıda doktor bildiğimi zannedip erkek bebeklerde olur dedi ben şok😃dedımm erkek mı bız bılmıyorduk🥲🥹😃cok heyecanlıydı o annn🥹🥹🥹 ben kendini göstersin diye tok gıttım bırda hastanede cıkolata ve kahve ıctım kahveyı sevıyor sanırım hareketlerinı hıssedıyorum ıcınce
Baharrrgokalp Belginylmz detaylı ultrasonda alttan mı bakıyorlar peki uzun mu sürüyor ne yapıyor biraz bilgi alabilir miyim
Belginylmz Baharrrgokalp hayır normal ultrasondan karından daha detaylı bakıyorlar bebeğin kalbine beynine organlarına detaylı bakıyorlar cinsiyeti netbsekilde soyluyorlar
Tutaste_ Baharrrgokalp insallah gösterir benimki arksı fönüktü banada drdiler detaylıda ney gosterir ogrenirsin parmak bile satıyolar cart curt diye hiç ne prmk saydı ne bacak arasını gördü yandan bakınca boş diye kız dediler hep 😀 korkuyorum değişir diye valla aldım herseyini sayılır. Aç gitme yemek ye mutlaka ben beklerken acıktım orda benim gittiğim yer biraz sıkıntılıydı ama ogrenirsin insllah tabi
Tutaste_ nur-can621 allah yardım etsin bizde kucağımıza alcagımız günleri sayıyoruz tabi . Niye uyumuyor ki
Merryy nur-can621 canım gazı olabilir mi gaz masajı yapmanı öneriririm göbeğini saat yönünde bebek yağıyla yada duşa sokabilirsin oda rahatlatır ayaklarını aynı şekilde karnına götür kendine çek böyle rahatlaya bilir tuvaletini falan yapabiliyor mu rahat oda rahatsız edebilir
nur-can621 Tutaste_ sağlıkla kucağıza alırsınız inşallah. Gündüz uykusu hiç yok gece 2 saatte bir uyanır artık ne zaman uyursa etinden et koparırcasına ağlıyor ne yapacağımı şaşırıyorum sütüm yok mama veriyorum ondan mı acaba
nur-can621 Baharrrgokalp ah bir bilsem kırkı çıkınca düzelir dediler daha beter oldu gündüz yok hepsini toplasak en fazla 45 dk mama veriyorum ondan olabilir belki
Tutaste_ nur-can621 valla ben normaldede en fazla 5 saat uyuyorum ama emzirince büyük ihtimal halim olmaz insallah sizinki de düzelir benimki bana cekerse uykuyu sever ya 😀😀
Baharrrgokalp hicimm her tatlı yememden sonra hareketlerini takip ediyorum ama hissedemiyorum haala 😊
Baharrrgokalp Baharrrgokalp teşekkür ederim bu arada allahım isteyen ve bekleyen herkesin kucağını sağlıklı bir şekilde doldurmayı nasip etsin
nur-can621 Baharrrgokalp götürdük birşeyi yok dedi doktor kolik bebek de değil gaz masajı yapıyorum sürekli ayağını sıcak tutun dedi sadece gaz damlası verdi