MelodyFairy Papatya_1626 Erken gebelik testi daha hassas, hem gecikme varmış her türlü çıkar ikisinde de hamilelik varsa
Papatya_1626 MelodyFairy ayy cok strese girdim geçen ay da yapmistim erken gebelik testinden reglime 4 gün vardi onda cikmamisti şuan gecikmem oldu ama yapmaya korkuyorum cikmazsa cok üzülcem yine😭😭😭😭
Papatya_1626 Papatya_1626 akintim var gögüslerim aciyo ara ara bulantimda oluyo ama iste sanki yine olmucak gibi geliyo psikolojik mi diyorum kendi kendime ümitlenmek istemiyorum🥺
Sadeceblog Aeylulb aile hekimine gidip kanda verebilirsin daha güvenilir olur hem şimdiden hayırlı olsun ❤️
Aeylulb Sadeceblog ev taşıma işimiz olduğu için bugün vermedim pazartesi günü hem memleketimde olurum orda daha kolay olur bu işlemler acil bakar mı acaba
Aeylulb Papatya_1626 bende bir belirtide yoktu sadece sancım oluyordu öylelikle yorum okumuştum hamilelik belirtisidir diye dün akşam da yapmak istedim yaptım 1 dk içinde diğer çizgide çıktı inşallah rabbim sana da nasip eder ♥️🙏
Papatya_1626 Aeylulb ayyy hayirli olsun cok sevindim saglicakla al kucagina canimm amiiinnnn bende 1 saat sonra cikicam evden eczaneye🥰🥰🤲🤲🤲