ykaya18 Kaset testler genelde adet geciktikten sonra doğru sonuç verir diye biliyorum, bence erken gebelik testi yapın.
zlemceylan MNesemm canım anladım kan değeri de vitamin değeri mi, beta hcg mi kanda bir sürü değer oluyor da hormon değeri mi
madreysubebe Aeylulb hayırlı olsun pozitif hatta kız diyorum. Kimde erkenden bu kadar net çizgi olsa kızı oluyor. Hayırlı olsun🙏💕
Aeylulb madreysubebe rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah ama bende aşırı sancı oluyor acaba kötü birşey yoktur demi
Elif-ada- Aeylulb bu testten çok yaptım gebelik yoktu hiç yalancı pozitif görmedim hamilesiniz bence hayırlı olsun
Papatya_1626 Kizlar iki gün gecikmem.var ama korkuyorum negatif görmekten cok yoruldum kaset testte ne zaman çikar dogru sonuc🥺🥺🥺😔😔
MelodyFairy Papatya_1626 Erken gebelik testi daha hassas, hem gecikme varmış her türlü çıkar ikisinde de hamilelik varsa
Aeylulb Papatya_1626 bende bir belirtide yoktu sadece sancım oluyordu öylelikle yorum okumuştum hamilelik belirtisidir diye dün akşam da yapmak istedim yaptım 1 dk içinde diğer çizgide çıktı inşallah rabbim sana da nasip eder ♥️🙏