Fkus26 merhaba benim ikili testimde riskim çok düşüktü, detayşı ultrason da bulgulara göre fatal DNA verdim ve down sonucunu aldık, yani riskin düşükte olsa yüksek de olsa sonuçta ortada bir risk var. Fatal yaptırma diyenlere kulak asmayıp eğer imkanınız varsa yaptırmanızı öneririm, sonlandırma niyetiniz yoksa da hem kendinizi hazırlamış olursunuz hem doğduğunda kalp vs gibi müdahale edilmesi gereken durumlar olursa önceden önlem alıp hastane - doktor tercihi yapmış olursunuz.