Nurak olabilir de olmayabilir de. Bunu tanı testi yaptırmadan bilemeyiz. Benim down meleğim var 2.5 yaşında. Ona hamileyken benimde 1/50 çıkmıştı.ultrasonda hiç bulgu yoktu. Doktor ihtimal vermedi down olamaz ama yine de emin olalım dedi. Fetal dna yaptırdım. Orda çıktı. İnanmak istemiyor tabi insan sonra amniyosentez yaptırdım belki diğeri yanılmıştır dedim. Orda da çıktı. Doğana kadar da ultrasonda gördükleri en ufak bir belirti yoktu. Şimdi 2.5 yaşında down lu ellerinden öper. Ama başka bir bebeğimde de trisomi 18 in 1/50 gelmişti mesela o amniyosentez de temiz çıkmıştı sağlıklıydı yani. Demek istediğim burada oranı 1/12 olup sağlıklı sonuç alan da var. Hiç risk çıkmayıp down doğuran da. Emin olup ona göre kendimi hazırlayım ya da sağlıklıysa boşuna hamileliğimi zehir etmeyim diyorsan testleri yaptır