Handeacaa Canım ben şuan 30+2 deyim. Bütün alışverişimi 22.haftada bitirip yıkayıp ütüleyip kaldırdım hepsini :) Bu hafta da hastane çantasını hazırlayacağım . Çünkü bu olay git gide zorlaşıyor sağa sola yuvarlanıyoruz :) En güzeli erkenden bitirip beklemeye geçmek . Zaten son haftalarda da temizlik , yerleşme , yatak derken çok sıkışmamış olur :)