Handeacaa 30+5im daha almadim agustos sonunda toplu sipariş vereceğim hepsi gelince yikayip ütüleyip dolabina yerleştireceğim birde hastane cantasini hazirlarim hemen 🥰 neden gec yapiyorsun diye sorarsaniz ikinci gebeliğim ikincide erkek oldugu icin ilk oglumdan kalan bebeklik kiyafetleri falan olduğu icin tek tuk kiyafet alacağız bide onemli olanlari alacağım icin pek aceleci degilim😂