Gozdekeskinisik dogakartal folbiotic benim de doktor vermişti geceleri atıyorum ve artık hiç yemek yiyemiyorum
Gozdekeskinisik dogakartal 8+4 üz ama hala ne yersem ne içersem çok midem bulanıyor ilaçları da bıraktım
Nergizos dogakartal ben de kötüyüm cnm. İştahlı iştahlı yemek yemeyi özledim. Karnım aç ama yiyince de pişman oluyorum o yüzden en iyisi hiç yememek diyorum. Şu bile içemiyorum. Bilmiyorum 12 haftada falan geçer diyorlar inşaallah geçsin bir an evvel
dogakartal Nergizos bir anda gidiyor canm ama Ben açlığıma dayanamıyorum elim ayağım boşalıyor resmen Sürekli acıkıyorum Mide yanma var sadece sadece