Şu an 23 haftalık hamileyim, prilamı bırakalı 3 4 gün oluyor çok şükür o bulantı günlerinden geriye birşey kalmamış. Deneyeyim belki geçmiştir diyordum 2. gün başlıyordu, ne yediysem içtiysem çıkarıyordum, yemesem bile midem boş olsa dahi öğürüp duruyordum… Hamileliğimin 6. haftasından beri kullanıyordum Allah tan etki ediyordu çünkü kimisine hiç faydası olmuyor. Tez zamanda sağlıkla geçir bu günleri inşallah. 🌸