Ozlem1297 Elif380 hamizlesiniz siz bariz belli çizgi doktora göründünüzmü veya kan tahlili verdinizmi
Elif380 Ozlem1297 kadın doğuma gittim dün bişey görünmedi ama miyom için gitmiştim bebek de olsa görürdü herhalde kan da da çıkmadı zaten 0.2 çıktı beta
Ozlem1297 Julideniz ay şuan dahada korkmaya başladım bugün çıkmadı testse yarın sabah birdaha yapayım bari
Ozlem1297 Elif380 testde çıkan kandada çıkardı doktora söyledinizmi durumu kimyasal falan olsa şimdiye kadar oda çıkardı ortaya şaşırdım
Elif380 Ozlem1297 kadın doğum da değişik bir doktor du zaten radyolojide miyom göründü ama kadın doğuma gittim miyom yok dedi adetim niye geçikiyor o zaman dedim stresten gecikmiştir dedi adet söktürücü verdi dün sabah akşam kullandım bugün kullanmadım
Ozlem1297 Elif380 sen yine birdaha kan ver bence baktın yine çıkmadı ondan sonra adet söktürücü içersin çünkü burda net belli görünen başka kadın doğumada gidersin olmadı