Lucky Tgc0101 bnm de sınırda cıktı diyetisyene yönlendirdi ama ben gitmedim gitsem diyet listesi vericekti zaten internette birsürü var onlardan kendime harmanladım şeker tüketimimi minimuma indirdim inş bir sıkıntı çıkmaz😀
Tgc0101 Lucky çıkmaz insallah , dikkat edince sıkıntı olmuyor o hafta çok şeker tüketimim oldu 😒 çok şükür az kaldı 🙏🏼
Nursen21 Cansutk ya canım niye zararlı olsun yani bildiğin şekerin falan yoksa abartılı yemezsen ne olacak
Lucky Tgc0101 ben hamurişi tatlı abartmıştım o hafta bilseydim valla yemezdim şimdi de hiç yemiyorum 😞
Uztembusraomer 22.haftadayim 5kiloya yakin aldim.evet tatli istegim cok olmadi galiba cinsiyetimiz kız oldugundan.herseyi vakitlice tuketiyorum.ama canim bir sey mi istedi vakitsiz yine yiyorum onun riskine girmeyin tadimlikta olsa yiyin.abartmayin cunku nasil herseyin fazlasi zararli deniliyorsa bebisler icinde gecerli bunu dusunerek hareket etmeliyiz:)
Kbrasuer Ben 2 gündür yiyorum 😂yarimkilo tatlı yedim ye canım bişi olmaz korkma doktorum sadece hergün yeme dedi canım istiyince yiyorum 🙈